• Pers
  • Contact

NL/EN

  • Nieuws
    • Actueel
    • Hoogtepunten 2018
  • Programma
    • Agenda
    • Programmaboekje
    • Aïda aan Zee
  • Festival
    • Algemeen
    • Toegankelijkheid
    • Bereikbaarheid
    • FAQ
  • Support
    • Vriend
    • Donateur
    • Clublid
    • Sponsor
  • Pers
Kaarten kopen
  • Nieuws
    • Actueel
    • Hoogtepunten 2018
  • Programma
    • Agenda
    • Programmaboekje
    • Aïda aan Zee
  • Festival
    • Algemeen
    • Toegankelijkheid
    • Bereikbaarheid
    • FAQ
  • Support
    • Vriend
    • Donateur
    • Clublid
    • Sponsor
  • Pers
  • Pers
  • Contact
  • Zoeken
  • NL
  • EN

Festival

FAQ

Waar kan ik kaarten kopen?
Vanaf medio maart is het programma van Festival Classique 2019 bekend en kun je via deze website kaarten bestellen. Tijdens het festival kun je aan de festivalkassa in het Kurhaus kaarten kopen voor niet-uitverkochte voorstellingen.

Is er een voorverkoop?
Ja, speciaal voor onze nieuwsbrieflezers is er een voorverkoop. Vorig jaar waren vele voorstellingen uitverkocht. Grijp niet mis en meld je daarom direct aan voor onze nieuwsbrief.

Hoe werkt de online kaartverkoop?
Kaarten koop je door de voorstelling van je keuze te selecteren in de ´agenda´ en vervolgens te klikken op 'Bestel kaarten'. Na het invullen van je persoonlijke gegevens en het aantal kaarten kun je met iDEAL betalen. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail met daarin een e-ticket via het opgegeven mailadres.

Kan ik mijn kaarten retourneren of ruilen?
Eenmaal gekochte kaarten kunnen niet worden geruild. Er wordt geen geld gerestitueerd. Je kunt je kaarten wel aan een ander geven. Tip: sluit bij aankoop van je ticket een annuleringsregeling (Ticketgarantie) af via Your Ticket Provider. Ticketgarantie bied je de mogelijkheid om de gereserveerde e-tickets te annuleren en het aankoopbedrag terug te krijgen.

Tot wanneer kan ik kaarten kopen?
Tot één uur voor aanvang van een voorstelling kun je kaarten online kopen (mits beschikbaar). Kaarten voor dinerarrangementen zijn tot 24 uur voor aanvang van de voorstelling beschikbaar.

Wat is een e-ticket en hoe werkt het?
Na aankoop van een kaart op onze website ontvang je een e-mail met daarbij een pdf-bijlage voor elke gekochte voorstelling. Dit e-ticket is je toegangsbewijs voor de voorstelling. Neem het ticket mee op je mobiel of print het e-ticket en neem het geprinte e-ticket mee naar de voorstelling. Bij de ingang wordt de barcode van het e-ticket gescand. De unieke barcode kan in alle gevallen maar één keer gebruikt worden. Dupliceren van e-tickets is daarom zinloos. Houd de code scanbaar: pas op met vouwen, vuil en vocht.

Ik heb geen e-tickets ontvangen. Wat nu?
Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan het zijn dat de e-mail niet door je spamfilter is gekomen. Controleer eerst of de e-mail zich in de spamfolder bevindt. Zo niet, dan kun je het ticket eenvoudig terugvinden via https://www.yourticketprovider.nl/ticketopvragen.

Mag ik mijn kaart ook vanaf mijn mobiele telefoon of tablet laten zien?
Ja, dat mag. Wij kunnen ook scannen vanaf je mobiele telefoon of tablet.

Zijn er ook (gratis) activiteiten waarvoor ik geen kaarten nodig heb?
Jazeker! Veel voorstellingen, concerten en activiteiten zijn gratis bij te wonen. Vanaf medio maart is het programma van Festival Classique 2019 bekend inclusief de gratis programmering. 

Waar worden de voorstellingen gegeven?
De voorstellingen vinden plaats op diverse locaties op Scheveningen, zoals het Kurhaus, in de Lourdeskerk, op het Noorderstrand en op de Pier. Vanaf medio maart is het programma van Festival Classique 2019 bekend inclusief de locaties waar de voorstellingen plaatsvinden.

Mijn vraag staat hier niet tussen.
Stuur een mail sturen naar festival@festivalclassique.nl, bel 070 38 34 230 (op werkdagen van 09.00 – 17.00 uur) of breng tijdens het festival een bezoek brengen aan de festivalkassa. 

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor de Festival Classique Nieuwsbrief

LUSTR
  • Festival Classique

Subsidiënten, partners en sponsoren

  • Gemeente Den Haag
  • AMERBORGH